هوادار تراكتورسازي تبريز



AZAR ULDUZ
AZAR ULDUZ
آذربايجان اوچون هرنه
فوتبال ايران/سرمربي تيم تراكتورسازي گفت:حاضرم همين حالا قراردادم براي فصل بعد را امضا كنم.

به گزارش اوج نيوز،امير قلعه نوعي درباره اعلام حكم كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر محروميت يك جلسه اي او اظهار داشت:من يك جلسه محروميت خود را سپري كرده ام و در بازي مقابل ذوب آهن روي نيمكت ننشستم.به همين دليل اين حكم طي شده است و من براي بازي هاي آينده مشكلي براي همراهي تراكتور نخواهم داشت.

وي ادامه داد:با گذشت چند هفته از مسابقه مقابل صبا در قم برايم هنوز جاي پرسش است كه به چه دليل من اخراج شدم و هر چه فكر مي كنم به نتيجه اي نمي رسم.واقعا اخراج من در آن بازي بي دليل بود و اميدوارم در ادامه فصل با مشكلات اينچنيني روبرو نشويم.

قلعه نوعي درباره انتشار شايعه اي مبني بر مذاركره بهروز ريخته گران،مالك باشگاه فولاد ماهان  با او براي حضورش در فصل آتي در تيمي به نام فولاد ذوب اصفهان در ليگ برتر اظهار داشت:هرگز چنين مذاكره اي صورت نگرفته است و من به رغم اينكه مي دانم اين مسائل از كجا مي آيند اما سكوت مي كنم و كار خودم را با قدرت انجام مي دهم.همشيه عادت دارم موفقيت را داخل زمين جستجو كنم و به حواشي كاري ندارم.

وي افزود:اگر لياقت داشته باشم حاضرم همين حالا براي فصل آتي قراردادم با تيم تراكتورسازي را تمديد كنم.مجموعه تراكتور در ماههاي گذشته مشكلات مالي را تحمل كرده اند  اما اين را از ته دل مي گويم كه صفا و صميميتي كه در بين مردم خوب آذربايجان ديدم مرا تشويق كرده كه در تراكتور بمانم .سال اولي كه در سپاهان بودم هم گفتم خوش به حال مربي فصل آتي اين تيم و همه ديدند كه در فصل دوم حضور در اين تيم ،سپاهان شرايط بهتري پيدا كرده بود.الان هم اعتقاد دارم تراكتور در فصل اينده از مدعيان اصلي قهرماني در ليگ برتر خواهد بود  و اگر براي سال آتي هدايت اين تيم را بر عهده داشته باشم،افتخار بزرگي براي من است.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور
حسن عابديني مديرعامل باشگاه داماش گيلان طي نامه اي به فدراسيون و باشگاه تراكتورسازي از كليه هواداران و مردم تبريز به خاطر احترام و حفظ حرمت فوتبال تقدير و تشكر نمود.

جناب آقاي نبي
دبير كل محترم فدراسيون فوتبال ج.ا.ا
با سلام
احتراما شمن تشكر از برگزار كنندگان بازي هفته 21 ليگ برتر في ما بين تيمهاي تراكتورسازي تبريز و داماش گيلان در ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز به عرض مي رساند حفظ حرمت فوتبال و تيم مهمان از طرف تماشاگران تبريزي به نحو احسن رعايت شد و ما را شرمنده حضور باشكوه و با عظمت خود كرد.
اميدواريم اين حركتهاي سازنده در فوتبال ادامه دار باشد.
 
حسن عابديني
مديرعامل


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ضمن اعلام محروميت يك جلسه‌اي براي امير قلعه نويي و ابراهيم قاسمپور، تيم داماش را به برگزاري يك ديدار بدون تماشاگر محكوم و براي باشگاه استقلال جريمه‌اي 36 ميليون ريالي درنظر گرفت.

به گزارش خبرگزاري مهر، در آراي كميته انضباطي آمده است: ديدار دو تيم فولاد خوزستان و راه آهن شهرري در حالي به ميزباني اهواز برگزار شد كه از سوي مجيد جلالي، سرمربي تيم فولاد به نحوه داوري اعتراض و اين امر موجب تحريك تماشاگران تيم فولاد شد. برهمين اساس كميته انضباطي طبق مواد 20 و 22 آيين نامه انضباطي ضرورت رعايت مقررات و پرهيز از دخالت در امر داوري را به وي تذكر داد و توصيه كرد كه از انجام هرگونه اقدامي مبني بر تحريك تماشاگران خودداري كند.

داماش به برگزاري يك بازي بدون تماشاگر محكوم شد
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال همچنين از محروميت ابراهيم قاسمپور خبر داده و خاطر نشان كرده است: ديدار دو تيم داماش گيلان و پرسپوليس درحالي برگزار شد كه قاسمپور، سرمربي وقت تيم داماش مرتكب تخلفاتي شد. برهمين اساس وي به مدت يك جلسه از همراهي تيم مربوطه و مسابقات رسمي محروم و به پرداخت  پنج ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد. همچنين به دليل تخلفات تماشاگران تيم داماش، باشگاه به پرداخت پنج ميليون ريال جريمه نقدي و برگزاري يك ديدار بدون تماشاگر به عنوان ميزبان محكوم شد.

اين محروميت درحالي براي قاسمپور در نظر گرفته شده است كه وي درحال حاضر مسئوليتي در تيم فوتبال داماش گيلان ندارد و گيلاني ها با هدايت مهدي تارتار در مسابقات ليگ برتر به ميدان مي‌روند.

جريمه نقدي  و محروميت براي قلعه نويي
از ديگر آراي كميته انضباطي مي توان به محروميت امير قلعه نويي و يكي از مربيان تيم تراكتورسازي اشاره كرد. در اين راي آمده است: در ديدار دو تيم صباي قم و تراكتورسازي تبريز كه در قم برگزار شد، ايمان عالمي از مربيان تيم تراكتورسازي تبريز به دليل اعتراضات به داوري از محوطه فني اخراج شد. همچنين به دليل رفتار ناشايست امير قلعه نويي، سرمربي تيم تراكتورسازي وي نيز از سوي داور مسابقه اخراج شد. برهمين اساس عالمي، مربي تيم تراكتورسازي به توبيخ كتبي و درج در پرونده به پرداخت پنج ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد. امير قلعه نويي نيز به مدت يك جلسه از همراهي تيم خود محروم و به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

همچنين به دليل تخلفات تماشاگران دو تيم تراكتورسازي تبريز و صباي قم، هر دو تيم به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند.

جريمه نقدي و تذكر براي مديرعامل تراكتورسازي تبريز
به دليل تخلف محمد حسين جعفري مبني بر مصاحبه غير مجاز به تذكر مبني بر رعايت مقررات و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

ملوان جريمه شد
كميته انضباطي همچنين براي باشگاه ملوان جرايمي را در نظر گرفته كه در توضيح جريمه اين تيم آمده است: ديدار دو تيم ملوان بندرانزلي و پرسپوليس در حالي برگزار شد كه تماشاگران تيم ملوان در طول برگزاري مسابقه و بعد از آن مرتكب تخلفاتي شدند. بر همين اساس تيم ملوان بندرانزلي به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

جريمه براي تيم‌هاي استقلال و سپاهان
تيمهاي استقلال و سپاهان نيز از جرايم كميته انضباطي در امان نماندند. در راي آنها آمده است: ديدار دو تيم استقلال تهران و سپاهان در حالي برگزار شد كه تماشاگران دو تيم مرتكب تخلفاتي شدند. همچنين از سوي منصور پورحيدري، سرپرست تيم استقلال تخلفاتي مبني بر اعتراض به داوري صورت گرفت.

برهمين اساس تيم سپاهان به دليل تخلف تماشاگران به پرداخت 30 ميليون ريال و تيم استقلال به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.همچنين كميته اضنباطي به پورحيدري تذكر داد تا قوانين و مقرارت مربوط به مسابقه را رعايت كند.

به دليل تاخير هر دو تيم در ورود به زمين در نيمه دوم مسابقه ، هركدام از تيم‌ها به پرداخت 6 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور

ماشين سازي كه در خانه ميزبان نفت مسجد سليمان بود 2 بر 2 متوقف شد. همين امر مانع از صدرنشيني شاگردان رسول خطيبي در اين گروه شد.

سايت گل- تيم فوتبال ماشين‌سازي تبريز با توقف مقابل نفت مسجد سليمان از رسيدن به صدر جدول گروه دوم بازماند.

به گزارش سايت گل،هفته پانزدهم رقابت‌هاي ليگ دسته اول عصر امروز با برگزاري 4 ديدار همزمان پيگيري شد.

در حساس‌ترين بازي امروز و از گروه دوم تيم ماشين سازي كه در خانه ميزبان نفت مسجد سليمان بود 2 بر 2 متوقف شد. همين امر مانع از صدرنشيني شاگردان رسول خطيبي در اين گروه شد. ماشين‌سازي با اين نتيجه 28 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به آلومينيوم هرمزگان از رسيدن به صدر جدول بازماند.در ديگر ديدار اين گروه استقلال صنعتي پس از برتري هفته گذشته مقابل پاس همدان اين هفته نيز در خانه مقابل كاوه تهران يك بر صفر به برتري رسيد.

*نتايج كامل روز دوم هفته پانزدهم ليگ دسته اول:

سايپا شمال 2 - پيام مخابرات صفر

ماشين‌سازي تبريز 2 - نفت مسجد سليمان 2

استقلال صنعتي يك - كاوه تهران صفر

تربيت يزد 2 - گل گهر سيرجان صفر

 

*برنام روز پاياني هفته پانزدهم:

شنبه اول دي ساعت 14

صنعت ساري - استيل آذين سمنان (شهدا ساري)

گسترش فولاد تبريز - شهرداري اراك (تختي تبريز)

شهرداري ياسوج - نيروي زميني تهران (تختي ياسوج)

نساجي مازندران - پاس همدان (شهيد وطني قائمشهر)

برق شيراز - گهر زاگرس (حافظيه شيراز)

 



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور
تاريخ : جمعه 30 دی 1390 | یازار : اوختاي

راي گيري اين دو بازيكن فاقد اعتبار است ( قابل توجه بوقچي ها و رسانه هاي سرخابي)

سايت IFFHS كليك كنيد

Ali Karimi Iran  Persepolis FC Tehran disqualified
Farhad Majidi Iran Esteghlal FC Tehran disqualified

فدراسيون بين المللي آمار و تاريخ فوتبال جهان نام اين دو بازيكن به دليل تقلب  در راي گيري اين سايت از فهرست خود حذف كرد

به گزارش جام نيوز به نقل از خبرآنلاين، فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال جهان، اسامي محبوب‌ترين فوتباليست‌هاي هر قاره را منتشر كرد. در اين فهرست پس از ياسرالقحطاني از عربستان، نام علي كريمي و فرهاد مجيدي به عنوان دومين و سومين بازيكن محبوب قاره كهن به چشم مي‌خورد، اما مقابل نام اين دو بازيكن از عبارت Disqualified استفاده شده و اين نشان مي‌دهد كه فدراسيون بين المللي اين دو بازيكن را رد صلاحيت كرده است.


با توجه به اين كه محبوب‌ترين بازيكنان هر قاره بر اساس راي‌گيري كاربران اينترنتي مشخص مي‌شوند، به نظر مي‌رسد پايگاه اينترنتي فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال جهان به نوعي راي‌هاي در نظر گرفته شده براي اين دو بازيكن محبوب ايراني را فاقد اعتبار دانسته و آنها را در راي گيري كنار گذاشته است.


از نكات جالب توجه اين فهرست، حضور بهترين بازيكن جهان در رده‌ي دوم محبوب‌ترين بازيكنان قاره‌ي آمريكاي جنوبي پس از بازيكني از شيلي است.
فهرست بازيكنان محبوب هر قاره به اين شرح است.
 

* آفريقا
نادر المياغري – مراكش
اسامه الدراجي – تونس
فيصل العجب – سودان
 

*آسيا
ياسر القحطاني – عربستان سعودي
علي كريمي – ايران ----- > حذف
فرهاد مجيدي –ايران -----> حذف
 

* منطقه كونكاكاف
خاوير هرناندس – مكزيك
كارلوس روئيز - گواتمالا
كارلوس كاستلي – هندوراس
 

* اقيانوسيه
هري كيول – استراليا
 

* آمريكاي جنوبي
ادواردو خسوس بارگاس – شيلي
ليونل مسي – آرژانتين
كاكا – برزيل
پائلو گوئرو – پرو
خوان مانوئل بارگاس – پرو
 

* اروپا
فرانچسكو توتي – ايتاليا
الكساندرو دل‌پيرو – ايتاليا
رونالدو – پرتغال
ديميتار برباتوف – بلغارستان
آردا توران – تركيه

 

 



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور

مجتبي ساعي،گزارش تراختور-داماش

امروز دوربين ها و قلم هاي زيادي روي سكوها زوم كرده بودند تا شايد هواداران را از دو بازي آينده مقابل شهرداري و استقلال محروم بكنند و اين هواداران با تشويق بي حاشيه جواب اين رسانه ها را دادند !

همينطور ساعي در هر ده دقيقه از گزارش بازي به سكوها اشاره كرد و گفت كه اين رسانه ها چيزي جز سوژه هاي مثبت را نخواهند توانست پيدا كنند !

ياشاسين ساعي آذربايجانيميزين غيرتلي اوغلي



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور
تاريخ : جمعه 30 دی 1390 | یازار : اوختاي

سرمربي تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان ديدار روزجمعه اين تيم با تيم شهرداري تبريز را براي تيمش سخت توصيف كرد.



 زلاتكو كرانچار در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: شهرداري تبريز در دو ديدار اخير خود مقابل تيم سايپاي كرج پيروز شد و مقابل پيروزي تهران مساوي گرفت.

وي افزود: اين تيم از روحيه مناسبي برخوردار شده است و فردا نيز براي پيروزي به ميدان خواهد رفت.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان با اشاره به شكست تيم استقلال تهران صدرنشين ليگ برتر باشگاههاي كشور در دو ديدار اخير ، تصريح كرد: شكست هاي اخير تيم استقلال تهران انگيزه ما را براي پيروزي در ديدارهاي آينده افزايش داد.

وي تاكيد كرد: درصورت پيروزي در ديدار روزجمعه مقابل شهرداري تبريز اختلاف امتياز ما با تيم استقلال به سه امتياز مي رسد و اين شرايط اميدواري ما را براي كسب عنوان قهرماني ليگ برتر دوچندان مي كند.

كرانچار از محسن بنگر به عنوان تنها غايب تيمش در ديدار فردا نامبرد و افزود: اين بازيكن به دليل سه اخطاره بودن در ديدار فردا غايب است.

وي بابيان اينكه ''محرم نويدكيا'' نيز با مصدوميت جزيي مواجه است ، افزود: خوشبختانه سيدجلال حسيني كه به دليل انجام عمل جراحي در ديدارهاي قبلي تيم سپاهان كمتر بكارگيري شد ، براي ديدار فردا آمادگي كامل را دارد و از ابتداي بازي در تركيب اصلي تيم سپاهان قرار مي گيرد.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان درباره اظهارات عبدالله ويسي كه گفته بود تيم صباي قم ‌با مهار نويدكيا و فابيو جانواريو بازيكنان خط مياني سپاهان توانست اين تيم را شكست دهد ، افزود: سپاهان مكتي به دو بازيكن نيست و ديگر بازيكنان اين تيم نيز از توانايي بالايي برخوردار مي باشند.

تيم فوتبال سپاهان در هفته بيست و يكم ليگ برتر باشگاههاي كشور عصر جمعه در ورزشگاه فولاد شهر ميزبان تيم شهرداري تبريز است.


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور
تاريخ : پنجشنبه 29 دی 1390 | یازار : اوختاي
دارنده مدال طلاي روئينگ بازي‌هاي آسيايي گوانگجو و نخستين شانس كسب سهميه المپيك ۲۰۱۲ لندن در ماده روئينگ از چهارشنبه در بندرلنگه در شرايطي به آب خواهد زد كه نگران كسب سهميه المپيك نيست بلكه اميدوار است در لندن عملكرد درخشاني داشته باشد.

محسن شادي : نگران كسب سهميه المپيك نيستم  / محسن شادي لمپيك لندن قايقراني المپيك  / خبرگزاري ورزش اروميه

آرديناگيرين


آرديني اوخو
گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور
خبرگزاري فارس : سيد علي صالح‌پناه سرپرست تيم فوتبال شهرداري در گفت و گو با فارس درباره اينكه پرسپوليسي ها معتقدند سعيد دقيقي سه اخطاره بوده و مستندات هم دارند، اظهار داشت: شايد پرسپوليسي ها مدرك دارند و ما نداريم! اگر بازيكني سه اخطاره باشد در جلسه هماهنگي قبل از بازي به ما گفته مي شود.

وي افزود: دقيقي در دور رفت مقابل مس كرمان اخطار گرفته و همه فكر مي كنند در دور برگشت اين اخطار را گرفته است. دقيقي در بازي با سايپا اعتقاد داشت خطاي پنالتي صورت گرفته اما داور نه تنها خطا نگرفت بلكه به دقيقي كارت زرد نشان داد.

سرپرست تيم شهرداري تبريز در ارتباط با تغيير شماره پيراهن دقيقي گفت: با توجه به اينكه شماره 10 ما در نيم فصل جدا شد شماره 10 را به دقيقي داديم. او در نيم فصل اول شماره 19 را مي پوشيد. همه اين ها باعث شده اين تصور به وجود آيد كه دقيقي سه كارته بوده است.

صالح پناه ادامه داد: اگر پرسپوليسي ها مدرك دارند ما هم فيلم بازي ها را داريم. امسال سازمان ليگ كار خوبي كه كرده به نمايندگان فدراسيون گفته بعد از پايان هر بازي رو نوشته اي از اطلاعات بازي را به تيم ها بدهند. همه اين مدارك موجود است كه دقيقي سه اخطاره نبوده است.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور
یارپاق لار: [1] [2] [3]
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
 
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :