هوادار تراكتورسازي تبريز



AZAR ULDUZ
AZAR ULDUZ
آذربايجان اوچون هرنه
تاريخ : دوشنبه 10 بهمن 1390 | یازار : اوختاي

به علت بي عدالتي در بازي تراختور آذربايجان-تاج سر فدراسيون ايران اين وبلاگ ديگر به روز نميشود

بسدي داها يورولدوخ...

ياشاسين آذربايجان

ياشاسين تراختور



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: آيري بولوم لر
تاريخ : جمعه 7 بهمن 1390 | یازار : اوختاي
تاريخ : جمعه 7 بهمن 1390 | یازار : اوختاي

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ديدار تراكتورسازي و استقلال را تماشا خواهد كرد. 

خسرو والي‌زاده مدير رسانه اي تيم ملي فوتبال ايران اعلام كرد كه برنامه ديدن ديدارهاي هفته بيست و سوم رقابت هاي ليگ برتر توسط كادر فني تيم ملي مشخص شد كه براساس آن "كارلوس كي‌روش" سرمربي تيم ملي روز يكشنبه براي ديدن ديدار تيم هاي تراكتورسازي و استقلال به تبريز مي رود.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
سيد محسن حسيني، بازيكن تيم تراكتور سازي در گفتگو با خبرنگار باشگاه در خصوص بازي ديروز اين تيم در مقابل تيم شهرداري تبريز و دربي تبريز گفت: من قبلا نيز گفته بودم بازي سختي را در پيش رو خواهيم داشتم و همانگونه نيز شد. تيمي كه دفاعي بازي مي كند، گل زدن سخت مي شود. خدا را شكر مي كنم كه در نيمه اول موفق شديم و توانستيم يك گل نيز بزنيم.

وي ادامه داد: در پايان نيمه اول با نتيجه 1 بر صفر به سود خودمان به رختكن رفتيم ولي در نيمه دوم شهرداري كه مي خواست گل كه خورده بود را جبران كند بر تيم تراكتور سازي فشار اورد ولي خط دفاعي و دروازه بانمان جلوي حملات انها را گرفت. در اين بازي موقيعت هاي ديگري نيز داشتيم  و اگر مي توانستيم از موقيعت هايمان استفاده كنم با تفاضل گل بهتري اين تيم را شكست مي داديم و خدا را شكر مي كنم كه توانستيم 3 امتياز ارزشمند را كسب كنيم.

حسيني در خصوص استقبال هواداران از اين بازي نيز بيان كرد:  من فكر مي كنم به دليل اينكه هر دو تيم تبريزي هستند و نتيجه برايشان فرقي نمي كرد، به استاديوم كم امده بودند ولي ما تعداد هواداران واقعي را در بازي مقابل استقلال خواهيم داشت.


بازيكن تيم تراكتور سازي در خصوص آمادگي خودش در بازي دربي گفت: فاصله ميان بازي ها كم است و ما بايد خيلي خوب به استراحت و تغذيمان برسيم  تا بدن براي بازي بعدي آماده شود ولي انشاااله با تمريناتي كه برگزار خواهيم كرد به مرز آمادگي ميرسيم.


وي در مورد بازي بعدي با تيم استقلال نيز افزود: تيم استقلال وقتي ديد بعد از كسب 3 امتياز دربي به صدر جدول رفته ايم، تلاش زيادي كرد تا مقابل فولاد پيروز شود ولي همه چيز در بازي يكشنبه ما در مقابل اين تيم مشخص خواهد شد. انشاالله  با كمك خدا و هوادارانمان بتوانيم پيروز مسابقه باشيم و به صدر جدول رده بندي برويم.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
تاريخ : پنجشنبه 6 بهمن 1390 | یازار : اوختاي

چال زورناچي زورنايي!

تيراختور توانست پس از پيروزي‌هاي مداوم، اختلاف هفت امتيازي را جبران كرده و به يك امتيازي استقلال برسد. و بازي بعدي مقابل استقلال است؛ استقلالي كه حتي در استاديوم آزادي، مقهور قدرت تيراختوري كه هم اكنون به سلاح فرزاد حاتمي هم مجهز شده، در مقابل تشويق هاي خرد كننده هفتاد هزار تماشاگر در دره گرگها، بايد جايگاهش را دودستي تقديم تيم محبوب آزربايجان كند. حتي اگر جناب مظلومي بگويد به هر قيمت كه شده بايد صدر جدول را نگه داريم! بايد به او گفت اين بار نمي توانيد لطف فدراسيون را شامل حال خود گردانده، و مثلا يك ساعت بعد از اتمام مسابقه تيراختور و با آگاهي از نتيجه تيراختور به ميدان برويد! در استاديوم بزرگ تبريز به هيچ قيمتي نمي توان در برابر تيراختور دوام آورد، مگر اينكه باز حرف و حديثهايي ديگري در كار باشد. حداقل از دروازه‌بان خود، مهدي رحمتي، ياد بگيريد كه گويا به دليل آشنايي هر چند اندك با همزبانانش مي داند كه چه در انتظار دورازه‌شان است، كه مي گويد بازي با تيراختور فينال نيست.

جنگ رواني رسانه‌اي عليه تيراختور پيش از فينال زودرس ليگ

استقلال بي پناه‌ترين روز عمرش را يكشنبه هفته بعد، 9 بهمن 1390، تجربه خواهدكرد و گويا تنها پشتيبانش بوقچي‌هاي زردي هستند كه بايد بر روي كاغذ به آنها روحيه بدهند! يكي از نقاط قدرت تيراختور اين است كه حرفش را روي زمين و به كمك تماشاگران پر شور و پرشمارش مي زند، و نه با محتوايي پوچ با تيترهايي تو خالي! به جز در بوق و كرنا كردن، كار ديگري قبل از يكشنبه‌اي كه تيراختور با اقتدار بر صدر جدول نشست، نمي توان كرد! بنابراين همان بهتر كه، چال زورناچي زورنايي:

تير آرش به فولاد خورد، تير تراكتور به سنگ
تير آرش به آرزوهاي امير
شكست اولين قرمز در سه گاني آبي
و بلاه‌ بلاه بلاه …!!!



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور
تاريخ : پنجشنبه 6 بهمن 1390 | یازار : اوختاي

نتيجه نهايي نظرسنجي انتخاب بهترين بازيكن نيم فصل اول تيم واليبال شهرداري اورميه به شرح زير مي باشد:



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور
تاريخ : چهارشنبه 5 بهمن 1390 | یازار : اوختاي

به گزارش خبرگزاري ورزش اورميه، تيم شهرداري اورميه در شانزدهمين بازي خود در ليگ برتر واليبال، از ساعت ۱۷ امروز در شهر كرج به مصاف صدرنشين مسابقات رفته بود كه اين بازي دقايقي پيش به پايان رسيد.

تيم شهرداري اورميه اين بازي را با پيروزي ۲۵ بر ۱۷ در ست اول آغاز كرد ولي ست دوم را با نتيجه ۲۰ بر ۲۵ به حريف قدرتمند خود واگذار كرد. ست سوم دوباره نوبت به هنرمندي ارومي ها رسيد و ۲۵ بر ۱۹ پيروز شدند ولي ستهاي چهارم و پنجم با نتايج ۲۰ بر ۲۵ و ۱۱ بر ۱۵ به سود سايپا به پايان رسيد تا نتيجه بازي دور رفت تكرار شود و شهرداري اورميه به يك امتياز از اين بازي خارج از خانه مقابل صدرنشين قناعت كند.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسپور
تاريخ : چهارشنبه 5 بهمن 1390 | یازار : اوختاي
یارپاق لار: [1] [2] [3]
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
 
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :