هوادار تراكتورسازي تبريز



AZAR ULDUZ
AZAR ULDUZ
آذربايجان اوچون هرنه
تاريخ : دوشنبه 10 بهمن 1390 | یازار : اوختاي

به علت بي عدالتي در بازي تراختور آذربايجان-تاج سر فدراسيون ايران اين وبلاگ ديگر به روز نميشود

بسدي داها يورولدوخ...

ياشاسين آذربايجان

ياشاسين تراختور



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: آيري بولوم لر
تاريخ : جمعه 30 دی 1390 | یازار : اوختاي
نشريه جوان ، در شماره منتشر شده در روز 23 آبان 1390 در ضميمه طنز خود در مطلبي با عنوان پير پيل افكن به تركان آذربايجان توهين كرد. اين براي چندمين بار است كه نشريه هاي مدعي عدالت و برابري توهين به قوميت ها را در قالب طنز يا كاريكاتور سرلوحه خود قرار داده اند. ظاهرا اين افراد به اصطلاح ژورناليست عكس العمل به عمل مشابه روزنامه ايران را در خرداد 1385 فراموش كرده اند كه اين چنين گستاخانه جسارت نوشتن چنين خزعبلاتي را به خود مي دهند.

tc69ipwqq26apqttvy9g.png

روزنامه سراسري جوان در صفحه ي 50 ضميمه طنز منتشره در روز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ با كشيدن تصويري زشت و نوشتن مطالبي در ذيل آن آزربايجانيها را افرادي لات، عياش و خلافكار، بيسواد، دروغگو و كودن نشان داده است.
اين توهين كه به شكلي عجيب و در اقدامي بسيار آشكارا اين مطالب را به يك آزربايجاني نسبت داده تاكنون با هيچ برخورد رسمي يا غيررسمي وزارت ارشاد و ديگر مراجع ايراني مواجه نشده است.
توهين به ملت ترك در ايران، از سوي هر مقام و شخص و گروه كه باشد ، مطرود و منفور بوده، توهين و فضاسازي درنشريات نيزقابل چشم پوشي نميباشد. لذا انتظار مي رود كه، در روزهاي آتي ملت غيور آزربايجان، دانشجويان و ديگر فعالين ملي به اين موضوع واكنش شديدي نشان خواهند داد



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: آيري بولوم لر
یارپاق لار: [1]
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
 
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :