هوادار تراكتورسازي تبريز



AZAR ULDUZ
AZAR ULDUZ
آذربايجان اوچون هرنه
تاريخ : جمعه 7 بهمن 1390 | یازار : اوختاي
تاريخ : جمعه 7 بهمن 1390 | یازار : اوختاي

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ديدار تراكتورسازي و استقلال را تماشا خواهد كرد. 

خسرو والي‌زاده مدير رسانه اي تيم ملي فوتبال ايران اعلام كرد كه برنامه ديدن ديدارهاي هفته بيست و سوم رقابت هاي ليگ برتر توسط كادر فني تيم ملي مشخص شد كه براساس آن "كارلوس كي‌روش" سرمربي تيم ملي روز يكشنبه براي ديدن ديدار تيم هاي تراكتورسازي و استقلال به تبريز مي رود.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
سيد محسن حسيني، بازيكن تيم تراكتور سازي در گفتگو با خبرنگار باشگاه در خصوص بازي ديروز اين تيم در مقابل تيم شهرداري تبريز و دربي تبريز گفت: من قبلا نيز گفته بودم بازي سختي را در پيش رو خواهيم داشتم و همانگونه نيز شد. تيمي كه دفاعي بازي مي كند، گل زدن سخت مي شود. خدا را شكر مي كنم كه در نيمه اول موفق شديم و توانستيم يك گل نيز بزنيم.

وي ادامه داد: در پايان نيمه اول با نتيجه 1 بر صفر به سود خودمان به رختكن رفتيم ولي در نيمه دوم شهرداري كه مي خواست گل كه خورده بود را جبران كند بر تيم تراكتور سازي فشار اورد ولي خط دفاعي و دروازه بانمان جلوي حملات انها را گرفت. در اين بازي موقيعت هاي ديگري نيز داشتيم  و اگر مي توانستيم از موقيعت هايمان استفاده كنم با تفاضل گل بهتري اين تيم را شكست مي داديم و خدا را شكر مي كنم كه توانستيم 3 امتياز ارزشمند را كسب كنيم.

حسيني در خصوص استقبال هواداران از اين بازي نيز بيان كرد:  من فكر مي كنم به دليل اينكه هر دو تيم تبريزي هستند و نتيجه برايشان فرقي نمي كرد، به استاديوم كم امده بودند ولي ما تعداد هواداران واقعي را در بازي مقابل استقلال خواهيم داشت.


بازيكن تيم تراكتور سازي در خصوص آمادگي خودش در بازي دربي گفت: فاصله ميان بازي ها كم است و ما بايد خيلي خوب به استراحت و تغذيمان برسيم  تا بدن براي بازي بعدي آماده شود ولي انشاااله با تمريناتي كه برگزار خواهيم كرد به مرز آمادگي ميرسيم.


وي در مورد بازي بعدي با تيم استقلال نيز افزود: تيم استقلال وقتي ديد بعد از كسب 3 امتياز دربي به صدر جدول رفته ايم، تلاش زيادي كرد تا مقابل فولاد پيروز شود ولي همه چيز در بازي يكشنبه ما در مقابل اين تيم مشخص خواهد شد. انشاالله  با كمك خدا و هوادارانمان بتوانيم پيروز مسابقه باشيم و به صدر جدول رده بندي برويم.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور

سايت گل - سرمربي تراكتورسازي پس از پيروزي يك بر صفر تيمش برابر شهرداري تبريز مي‌گويد تيمش اين بازي را شانسي برده است.
به گزارش گل به نقل از ايسنا امير قلعه‌نويي در نشست خبري پس از بازي با شهرداري تبريز گفت: خوشحالم كه توانستيم سه امتياز بازي را به دست بياوريم. از نتيجه راضي هستم اما از نحوه بازي تيمم نه. نيمه دوم بازي را بايد واگذار مي‌كرديم و شهرداري به مراتب از ما بهتر بود. ما شانس آورديم كه توانستيم بازي را ببريم.
 وي ادامه داد: دو، سه تا مشكل در اين بازي داشتيم كه آن‌ها را مي‌گويم. تيم ما چون روي زمين بهتر بازي مي‌كند، در اين استاديوم نمي‌تواند بازي مورد نظرش را اجرا كند. در اين زمين فرقي نمي‌كند چه نتيجه‌اي بگيريم. اگر بازي را هم ببريم، روي شروع مجددها و اتفاقات فوتبال بازي را برده‌ايم. اين زمين جزو بدترين زمين‌هاي ايران است. اين را من چهار ماه پيش هم گفتم و الان هم پيشنهاد مي‌دهم تا زمين ديگري را براي بازي‌هاي تراكتور بگيرند

وي همچنين درباره احساسي بازي كردن تيمش در اين بازي اظهار كرد: اين را قبول ندارم. ما اگر قرار است قهرمان شويم، بايد سخت كار كنيم. قدرت شهرداري در اين بازي باعث شد ما خوب نباشيم. البته چند موقعيت در نيمه دوم داشتيم اما در حد تراكتور بازي نكرديم. از بازيكنانم ممنونم كه دوندگي كردند و سه امتياز را به دست آوردند. من به آن‌ها هم گفته‌ام كه هر بازي حكم فينال را دارد. بازي با شهرداري سخت‌تر از استقلال بود چون شهرداري در اين بازي استرس نداشت و راحت فشار مي‌آورد.
قلعه‌نويي همچنين درباره فشردگي بازي‌ها و تاثير آن روي تيم‌ها گفت: قطعا فشردگي بازي‌ها تاثير منفي‌اي را روي تيم‌ها خواهد گذاشت. اگر يك بازي در اين جا و بازي ديگر در آزادي باشد، مطمئنا فشار اين بازي سه برابر آزادي خواهد بود. ما انگار اينجا روي آسفالت بازي مي‌كنيم. براي ما كه مي‌خواهيم در كورس قهرماني باشيم، خوب نيست در اين زمين بازي كنيم. اگر برويم در آزادي بازي كنيم، مطمئنا كيفيت بازي‌مان بهتر خواهد شد.
سرمربي تراكتورسازي همچنين درباره بازي آينده تيمش برابر استقلال گفت: آنقدر كه بازي با شهرداري مهم بود، استقلال نيست. چون شهرداري بسته بازي مي‌كند و نوع بازي استقلال جور ديگري است. انگيزه بازيكنان ما هم براي بازي با استقلال با ساير بازي‌ها تفاوت دارد. همچنين در بازي‌هاي بعدي مصدوم‌هايمان هم اضافه مي‌شوند، همان طور كه امروز نيز كياني 45 دقيقه بازي كرد و فرزاد آشوبي آماده بازي است.
 قلعه‌نويي همچنين درباره كاهش تعداد گل‌ها در داربي نيم فصل دوم در مقايسه با نيم فصل اول افزود: يك اصطلاح بين مربيان است كه مي‌گويند در نيم فصل دوم هم زمين كوچك مي‌شود هم دروازه‌ها. مطمئنا در نيم فصل دوم كيفيت زمين يادگار امام در اين تاثيرگذار بود و اين باعث شد گل‌هاي كمتري رد و بدل شود.
قلعه‌نويي درباره استفاده از فرزاد حاتمي افزود: فرزاد بازيكن من در سپاهان بود و نوع بازي‌اش طوري است كه دلخواه من است. من مهاجم پرزور و سرزن مي‌خواهم تا به خط دفاع حريف فشار آورد. فرزاد اين ويژگي‌ها را دارد و بازيكن گلزني است. مطمئنا اگر او خوب كار كند به تيم ملي هم راه پيدا خواهد كرد.
 قلعه‌نويي در پايان درباره مشكلات مالي تراكتورسازي گفت: واقعيت اين است كه تراكتورسازي مشكلات مالي دارد اما من به بازيكنانم افتخار مي‌كنم چون به عشق مردم آذربايجان بازي مي‌كنند. تراكتورسازي سه اسپانسر دارد ولي پولي نمي‌بينيم اما به عشق مردم تحمل مي‌كنيم تا مسئولي به دادمان برسد.

امير قلعه نويي



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
تاريخ : چهارشنبه 5 بهمن 1390 | یازار : اوختاي

خبرگزاري فارس: از هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال كشور تيم تراكتورسازي تبريز در بازي با همشهري خود با يك گل به برتري دست يافت.

خبرگزاري فارس: صداي تراكتور در ليگ برتر طنين‌انداز شد

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، عصر امروز تيم تراكتورسازي تبريز در هفته پنجم دور برگشت تيم تراكتورسازي مهمان تيم شهرداري تبريز بود كه در نهايت با يك گل به پيروزي رسيده و روند بردهاي خود را تداوم بخشيد.
تراكتورسازي تبريز كه در دور برگشت بعد از تساوي مقابل صبا در قم، تيم‌‌هاي ذوب‌آهن اصفهان، شاهين بوشهر و داماش گيلان را شكست داده بود، در مقابل شاگردان مدير روستا نيز موفق ظاهر شده تا پيش از بازي استقلال تهران با فولاد خوزستان به صدر جدول صعود كند.
در نيمه نخست دو تيم بازي برابري از خود ارائه دادند، اما هرچه زمان بازي سپري مي‌شد تراكتورسازي بر ميدان بيشتر مسلط شده و در نهايت در اواخر نيمه اول نيز گل برتري خود را به ثمر رساندند. پاس اميرحسين صادقي به تير به فرزاد حاتمي رسيد تا وي نيز با يك ضربه سر گل تراكتورسازي را در دقيقه 39 به ثمر رساند.
در نيمه دوم تيم شهرداري براي جبران گل خورده وارد ميدان شده و دو فرصت خوب را نيز توسط سعيد دقيقي از دست داد تا در نهايت اين بازي با همان گل نيمه نخست حاتمي به سود تراكتورسازي به اتمام برسد.
بازي تراكتورسازي با شهرداري تبريز در حضور 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه يادگار امام تبريز (ره) برگزار شد. تيم داوري اين بازي متشكل از عليرضا فغاني، بابك داوري و سخاوت سليمان‌نژاد بود. فغاني در اين بازي داداش‌وند از تيم شهرداري تبريز و حاتمي از تراكتورسازي را با كارت زرد جريمه كرد.
تيم تراكتورسازي با اين پيروزي مجموع امتيازات خود را به عدد 42 رساند. بازي رفت دو تيم نيز با نتيجه ۵ بر يك به سود تيم شهرداري تبريز به اتمام رسيده بود.
تيم شهرداري تبريز نيز با همان 24 امتياز خود به رده چهاردهم سقوط كرد.
 
*‌اسامي بازيكنان تيم شهرداري تبريز:
ابراهيم ميرزاپور، درگان زاركويچ، ابوالفضل حاجي‌زاده، بهنام داداش‌وند، وريا غفوري، محمد ايران پوريان (از دقيقه 73 يانوش)، مهرداد قنبري (از دقيقه 73 شهرام گودرزي)، كمال‌الدين كاميابي، حبيب گرداني، مهدي محمدزاده، سعيد دقيقي
سرمربي: علي‌اصغر مدير روستا
 
* اسامي بازيكنان تيم تراكتورسازي تبريز:
محسن فروزان، اميرحسين صادقي، احسان حاج‌صفي، ميلاد فخرالديني (از دقيقه 46 مهدي كياني)، مرتضي اسدي، سياوش اكبرپور، فلاويو لوپز، توزي رودريگو (از دقيقه 86 علي عليزاده)، محمد ابراهيمي(از دقيقه 77 مصطفي اكرامي)، فرزاد حاتمي
سرمربي: امير قلعه‌نويي، سرپرست: حسن آذرنيا



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور

مرتضي اسدي بازيكن تيم تراكتورسازي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار تراكتور اف سي، در خصوص بازي مقابل تيم داماش گفت: بازي با داماش بازي سختي بود، كه به لطف خدا و حمايت هواداران و بازي خوبي كه بچه ها انجام دادند، توانستيم سه امتياز حساس اين بازي را كسب كنيم.

وي در خصوص عملكرد خط دفاعي تيم در نيم فصل دوم اظهار داشت: عملكرد خط دفاعي نسبت به نيم فصل اول بهتر شده است و حتي در ادامه بهتر از اين هم خواهد شد، چون روز به روز بچه ها با يكديگر هماهنگ تر مي شوند و اميدواريم بتوانيم با انجام بازي هاي خوب و هماهنگ در خط دفاعي، كم تر گل بخوريم.

كاپيتان تيم تراكتورسازي در مورد استقبال هواداران از اين بازي افزود: واقعا استقبال خوبي از اين بازي داشتند، دست تك تك آنها را مي بوسم چون اين هواداران سرمايه باشگاه هستند و انشاالله بتوانيم مقامي شايسته اين مردم كسب كنيم.

وي در خصوص حركت هواداران در اين بازي با توجه به حاشيه هاي بازي رفت و توهين هايي كه به هواداران و تيم تراكتورسازي در رشت شده بود تصريح كرد: واقعا اين حركت ها، فهم و شعور هواداران ما را نشان مي دهد كه شرايط خاص تيم را درك مي كنند، نبايد بدي را با بدي جواب داد و خوشحالم كه توانستند اين فرهنگ را ايجاد كنند و حتي فرهنگ سازي كنند براي ساير هواداران تيم هاي ليگ، اين حركت جاي تمجيد از سمت سازمان ليگ و كميته انضباطي را دارد.

اسدي در مورد دربي شهر تبريز گفت: شهرداري نسبت به نيم فصل اول خيلي بهتر شده است و بازي هاي خوبي را در نيم فصل دوم انجام مي دهند، اميدوارم در اين بازي نيز مثل بازي هاي قبل شرايط خوبمان را ادامه دهيم و با يك بازي هوشمندانه بتوانيم اين بازي را هم با موفقيت پشت سر بگذاريم و سه امتياز بازي را كسب كنيم.

وي در پايان اضافه كرد: من قراردادم را به خاطر اين هواداران تمديد كرده ام، اميدوارم با تشويق هاي پرشور و حمايت هاي خود بتوانيم به شرايط خوبي كه همه انتظار دارند برسيم و در آخر فصل آسيايي شدن اين تيم را به مردم تقديم كنيم.

مصاحبه از: نويد هوشمند



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
تاريخ : سه شنبه 4 بهمن 1390 | یازار : اوختاي

مهدي كياني بازيكن متعصب تراكتورسازي تبريز كه در اردوي تركيه با مصدوميت روبرو شده بود با ادامه روند بهبودي خود و شركت در تمرينات گروهي تيم از پزشكان مربوطه مجوز حضور در ميادين را بدست آورد

كياني در مورد وضعيت آمادگي خود اظهار داشت : الحمدا... الان وضعيت پايم بهتر شده و درد چنداني را احساس نمي كنم و در چند روز گذشته نيز با كمك دكتر مولايي تمرينات خود را ادامه دادم و در نهايت توانستم شرايط  مناسب براي حضور در تمرينات گروهي را بدست بياورم و الان آمادگي بازي كقابل شهرداري دارم و در صورتي كه كادر فني صلاح بدانند مقابل شهرداري به ميدان خواهم رفت

كياني در مورد دوري چند ماهه خود از يادگار تبريز گفت : خيلي وقت است كه در يادگار تبريز و مقابل هواداران به ميدان نرفته ام و براي اين بازي بي صبرانه لحظه شماري مي كنم تا بتوانم جواب محبت هواداران و اعتماد امير قلعه نويي را با بازي هاي زيبا بدهم و اين همه محبت را جبران كنم

كياني در انتها از هواداران خواست تا با حضور در استاديوم يادگار تيم را در رسيدن به صدر جدول ياري دهند و ادامه داد : الان در جدول ليگ شرايط حساسي را سپري مي كنيم و خوشبختانه تراكتور با تلاش بچه ها و حمايت هواداران توانسته به فاصله يك امتيازي صدر جدول برسد و اين يك امتياز نيز با بازي مستقيمي كه با استقلال داريم حل شدني است ولي در اين راه وظيفه اي كه بر عهده اي هواداران است سنگين تر از بازيكنان شده است و هواداران بايد همچون گذشته و بلكه پرشورتر از گذشته از تيم خود حمايت كنند و با حضور 100 هزار نفري جهنمي براي حريفان به پا كنند و براي بازيكنان تراكتوري نيز چاره اي جز برد و زدن گل هاي بيشتر نگذارند .



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
تاريخ : سه شنبه 4 بهمن 1390 | یازار : اوختاي

برابر توافقات انجام شده با شركت ارتباطات سيار(همراه اول) بزودي محصول جديدي با نام تراكتورسل (Tractor Cell) به صورت سيم كارت به بازار عرضه خواهد شد.
هدف از اجراي اين طرح ارائه خدمات به هواداران و علاقمندان تركتورسازي مي باشد.
تراكتورسل داراي امتيازات فراواني است كه بزودي اعلام خواهد شد.
اين طرح به عنوان يك طرح بزرگ تلقي مي گردد و از عايدات اين طرح باشگاه نيز بهره مند خواهد شد.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي در اطلاعيه اي ضمن تقدير و تشكر فراوان از هواداران فهيم و پهلوان صفت تراكتورسازي اعلام نمود:
با توجه به روند و عملكرد مناسب تيم تراكتورسازي و هواداران اين تيم برخي از حاشيه سازان كه چشم ديدن موفقيت تيم و شهره شدن هواداران به صفت پهلواني و نمونه را برنمي تابند در كمين نشسته اند و با ايجاد حواشي مختلف از جمله دروغ پراكني،شايعه سازي و ... در پي به هم ريختن تمركز باشگاه،تيم و هواداران هستند تا با عصباني كردن آنها موجبات به هم ريختن نظم موجود و روند رو به رشد تراكتور باشند بار ديگر از همه علاقمندان تيم كه هميشه پا در ركاب باشگاه براي اعتلاي تيم تراكتورسازي هستند مي خواهيم همانند بازي داماش و با همكاري با يكديگر و عوامل باشگاه در ورزشگاه شرايط را براي زمينه سازي آسيايي شدن تيم محبوبمان هموار نمايند.
اميد است هواداران تراكتور كه در چند سال گذشته بالاترين آمار حضور در ورزشگاه را به خود اختصاص داده اند عنوان با اخلاقترين هواداران ليگ برتر را نيز به خود اختصاص دهند.
احترام به تيم مهمان و همچنين داوران و عوامل اجرايي تاثيرات مثبتي به همراه داشته و خواهد داشت و بايد هميشه مراعات اين نكات را داشته باشيم و با ابتكارات خاص ضمن  جلوگيري از هرگونه محروميت و جريمه اعتراض خود را با آرامش و منطقي نشان داد.


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
تاريخ : جمعه 30 دی 1390 | یازار : اوختاي

خبرگزاري پانا: بازيكن تيم تراكتور سازي تبريز گفت: به زودي صدرنشين ليگ برتر مي شويم.

محمد ابراهيمي پس از پيروزي مقابل داماش در گفتگو با خبرنگار ورزشي پانا در تبريز اظهار داشت: همه بازي ها براي ما حساس است و خوشبختانه موفق شديم با اينكه يك گل عقب بوديم بازي را ببريم.

 

وي خاطرنشان كرد:بازي بسيار سختي داشتيم.اميدوارم بتوانيم جاي استقلال را در صدر جدول بگيريم  . انشاالله به زودي صدر نشين ليگ برتر مي شويم. استقلالي ها هم اين را به خوبي مي دانند كه اصلي ترين تعقيب كننده آنها تيم تراكتور سازي است.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
یارپاق لار: [1] [2]
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
 
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :