هوادار تراكتورسازي تبريز



AZAR ULDUZ
AZAR ULDUZ
آذربايجان اوچون هرنه
تاريخ : پنجشنبه 29 دی 1390 | یازار : اوختاي

روز اول هفته بيست و يكم ليگ برتر، با پيروزي تراكتورسازي به پايان رسيد

به گزارش تراكتور اف سي، در اين ديدار كه از ساعت 15 روز پنجشنبه 29 دي ماه در ورزشگاه يادگار امام شهر تبريز برگزار شد، دو تيم داماش و تراكتورسازي به مصاف هم رفتند كه در پايان، شاگردان قلعه نويي موفق شدند با نتيجه سه بر يك، حريف خود را شكست دهند.

گلهاي اين ديدار در دقيقه 30 توسط محمد غلامي براي داماش و دقايق 34 توسط فرزاد حاتمي، 45 رودريگو توزي(پنالتي) و 82 توسط فلاويو لوپز به ثمر رسيد.

در ديگر مسابقه حساس امروز، استقلال صدرنشين مقابل فجرسپاسي شيراز شكست خورد.

با اين نتايج، استقلال همچنان با 40 امتياز در صدر جدول باقي ماند تراكتور با 39 امتياز در يك قدمي استقلال، در رده دوم جدول جاي گرفت.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور

مصطفي اكرامي بازيكن تيم تراكتورسازي پس از پيروزي تراكتورسازي مقابل شاهين بوشهر اظهار داشت: تراكتور يك بازي زيبا و تماشايي ارائه داد و بازيكنان همه در ميدان به خوبي دويدند و با تمام وجود بازي كردند.
وي افزود: ما تمام تلاش خودمان را براي سرفراز كردن تراكتور انجام مي دهيم و مي توان گفت كه اين تيم لياقت قهرماني را دارد و به اميد خدا سال آينده در آسيا به ميدان خواهيم رفت. شاهين تيم خوبي دارد و سرمربي با تجربه اي در اختيار دارد و هواداران پرشوري هم دارد و اين باخت چيزي از شايستگي هاي آنها كم نمي كند.
اكرامي گفت: فاصله ما با صدر جدول كم شده است و 4 امتياز اختلاف زياد نيست و ما مي توانيم با چند برد متوالي صدر جدول را پس بگيريم و چون در هفته هاي آتي با استقلال در تبريز بازي داريم با حمايت هواداران پرشور تراكتور امتيازاتمان را به اين تيم نزديك تر مي كنيم.
مدافع تيم تراكتورسازي خاطرنشان كرد: ما روز پنج شنبه يك بازي حساس و نفس گير مقابل داماش خواهيم داشت و اميدوارم حالا كه در رتبه دوم جدول هستيم هواداران ورزشگاه را پر كنند و با 70 هزار هوادار سه امتياز شيرين ديگر را كسب كنيم تا بتوانيم از امتيازات خانگي نيز به نحو احسن استفاده كنيم



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
تاريخ : چهارشنبه 28 دی 1390 | یازار : اوختاي

چه حكايتي است كه مرد و زن، پير و جوان تو را فرياد مي زنند تراختور؟
چه رسمي است كه همه با تو سر جنگ دارند تراختور؟!
چه غرور آفرين است كه نام آذربايجان كه مي آيد مو به تنمان سيخ مي شود.
ما همه، هم قسم هستيم تا براي اعتلاي نام آذربايجان و تيم عزيزمان تا آخرين لحظه ايستاده باشيم. فرهنگمان غني است. اخلاق و جوانمردي سرلوحه كارمان است. اما اين بدين معني نيست كه در برابر اهانت و تجاوز سكوت اختيار كرده و خويشتنداري كنيم. ما نه اهل جنگيم نه اهل صلح با متخلفين. ما مردماني متفاوتيم. با حضورمان و با شعارهاي خود جهنمي براي متخلفين خواهيم ساخت تا از كرده پشيمان شوند.
همين جا به دور اين تراختور نشسته و متعهد مي شويم تا انتقام بازي رفت با داماش را پنجشنبه اين هفته با حضورمان و تحميل شكست تحقير آميز به داماش بگيريم.

ياشاسين آذربايجان

ياشاسين تراختور



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
تاريخ : چهارشنبه 28 دی 1390 | یازار : اوختاي

“Traktorsazi”nin Bakıda fan-klubu yaradıldı

 

كليك ائله:

http://fanat.az/?p=3376



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
تاريخ : چهارشنبه 28 دی 1390 | یازار : اوختاي
از سري مسابقات ليگ برتر در نيم فصل دوم در هفته بيست و يكم دو تيم تراختور آذربايجان و داماش گيلان از ساعت 15 روز پنج شنبه 29 دي در ورزشگاه سهند تبريز به مصاف هم ميروند .

بازي رفت اين دو تيم در گيلان با  اتفاقاتي همراه بود كه از جمله توهين به مليت مردم آذربايجاني با شعارهاي زشت و زننده /آسيب رساندن به ماشينهاي هواداران تراختوري/چاقو كشي به هواداران  تراختور/آسيب رساندن به ماشين كادر فني و بازيكنان و هواداران  تراختور و..ميتوان  نام برد.

آردينا گيرين


آرديني اوخو
گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: تراختور
یارپاق لار: [1] [2]
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
 
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :